Vinder af Advertisers Choice Award
2014 - TraceAd

Vinder af Advertisers Choice Award
2014 & 2015 & 2016 - TraceAd

Vinder af Advertisers Choice Award
2015 - TraceAd

Vinder af Advertisers Choice Award
2016 - TraceAd

Erik Pilgaard HejlskovCEO/Owner, Lånekassen

Det er en fornøjelse at være publisher hos Digital Advisor.

Lånekassen har nu i flere år kørt succesfuldt med Digital Advisors kampagner.

Det er altid nemt at finde det rette materiale og supporten er altid hurtig og hjælpsom. Som formidler af lånetilbud er det vigtigt at kende de rette præmisser for hvert lån. Disse informationer har Digital Advisor altid været gode til at kommunikere.

Andreas LindeCEO, Lead Supply ApS

Digital advisor er en vigtig samarbejdspartner.

I fair-laan.dk og Lead Supply generelt er vi meget tilfredse med vores samarbejde med Digital Advisor. Med Digital Advisor har vi fået en fast account manager, som er proaktiv og giver værdifuld sparring til vores forretning.

I et marked i konstant forandring er det fantastisk at have en samarbejdspartner, som følger markedet tæt og selv er med til at skabe nye muligheder.

Emil Kjær SternbergGeneral Manager, Intelligent Banker Aps

Intelligent Banker ApS har samarbejdet med Digital Advisor siden november 2013.

Igennem årene har Digital Advisor formået at videreudvikle deres platform til at matche vores behov i flere lande.

Specielt forståelsen for at skabe værdi for både medier og annoncører er en af hovedårsagerne til, at Digital Advisor er én af vores største samarbejdspartnere i Norden.

Eksklusive kampagner

Savner du nye kampagner til dine brugere frem for de samme kampagner, som alle netværk har? Så skal du ikke længere lede forgæves.

Digital Advisor har løbende fokus på nye, eksklusive kampagner til dig som publisher. Vi ved, hvor vigtigt det er at lancere nyheder over for dine brugere løbende, uanset om du har et website eller et nyhedsbrev. Som publisher i vores netværk får du ikke alene adgang til nye kampagner – vi sørger også for, at de rent faktisk tjener dig penge og har en god klikattraktivitet. 

Man binder vel ikke tilfredse samarbejdspartnere?

Digital Advisor gør i hvert fald ikke, og vi tror på at det positive samarbejde, der udvikler begge parter er den rigtige vej.

Som publisher i vores netværk får du adgang til alle vores kampagner, og du vil aldrig opleve at få stukket en fortrolighedsaftale eller kontrakt om binding i hånden. Det kan aldrig være til din fordel at binde dig ét sted, kun netværkets.

Er du bundet af en uheldig kontrakt? Så kontakt os i dag, for at høre, hvordan du hurtigst muligt kan blive fri til at vælge din leverandør på

 

[email protected]

Tryg udbetaling til tiden

Vi er stolte af at kunne sige, at vi aldrig har tilbageholdt én eneste udbetaling på baggrund af en tvist mellem os og en annoncør. Vi mener ikke, at det skal være op til dig som publisher at gætte på, om annoncøren nu også betaler netværket på baggrund af en tvist, som du ikke har indflydelse på.

Det er en stor risiko at være hos de netværk der ikke udbetaler, med mindre de har fået pengene ind. Vi mener ganske enkelt, at det er unfair over for dig som publisher.

Derfor kan du altid regne med, at din udbetaling realiseres – hvis ikke vores retningslinjer er brudt. 

Markedets sikreste tracking

Digital Advisor har valgt at bruge et cloudbaseret affiliate - og trackingsystem. Vi er klar over, at der er optimeringsmuligheder i interfacet, men vi vægter sikkerheden i de trackingservere, som er placeret på over fem kontinenter, højere end de sidste skønhedsfix.

Hvad betyder det for dig? At vores systemudbyder aldrig har haft et nedbrud i tracking og sandsynligvis aldrig vil opleve det – med mindre vi rammes af en meteor eller Judgement Day.

Ofte stillede spørgsmål

Hvor hurtigt udbetaler I?
Vores standardudbetaling er 40 dage.

Giver I gode priser?
Ja, vi ligger i toppen i markedet.
Hertil udbetaler vi også et fair cut, selvom vi har en kampagne alene. Andre netværk udbetaler kun 40-50% af leadprisen til dig som publisher, hvis de har den alene. Det er hverken fair over for dig, eller annoncøren.

Hvilke lande dækker I?
Danmark, Norge, Sverige og Finland.

Hvilken type kampagner har?
CPC, CPL og CPA.

Hvilke brancher dækker I?
Primært Finans, A-kasser og Telekom. Hertil dækker vi mange mindre nicher.